Translate

torsdag 27 augusti 2015

En regnig bra dag

Det har det varit idag. En superregnig dag i en lagom guppande rytm. Min bästaste kompanjor Oscar och jag var på vår sista mammagruppträff. Nu går vi mot nya tider och lämnar denna fina grupp med mycket kärlek och så mycket kunskap. Vi har helt klart fått med oss nyttigheter i livets ryggsäck och vänner som vi kommer fortsätta att träffa.

Efter gruppen fick vi sällskap av Therese och Julius för att köpa doppresent till min systerdotter Tindra. Fina Tindra som döps på söndag! Det var en snabb in och ut i affären då jag redan tittat ut tidigare vad hon ska få. Hemma igen så åt Oscar och jag lite frukt innan jag parkerade oss i sängen med några böcker. Ryggen var trött och de nedre kvinnliga smärtorna ville hälsa på idag. Inte skönt överhuvudtaget så tack och lov att Oscar vill vara nära nu. Han var nöjd med böcker och mamma. Tror en till tand är på gång. Vi läste en bok och sedan ville han mest titta i sin djurbok där man kan klappa pälsen på djuren. Lite upp och ner och klättra över mamma och sedan sov vi tillsammans tills pappa kom hem. Halleluja moment så mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar