Translate

söndag 22 mars 2015

Söndagsenergi

Skön söndag på er!
Och stort krya på er alla som inte kommit ur sjukdomsträsket än. Det är helt galet sega förkylningar och dessutom magsjuka! Och, vi har inte varit sjuka än... gaaah. Jag blir rädd bara jag skriver det. Ta i trä. 

Jag tog mig ut i iskylan vid elvatiden för att leta sytillbehör och lämnade killarna hemma. Smidigt när Oscar även tar flaskan, det är jag tacksam för. Det var roligt att gå själv och få känna lite som innan vi fick barn, fri och bara jag. Inget att ansvara för eller oroa mig för. Jag tror inte det spelar någon roll hur lugna och "lätta" barn man har. Alla mammor oroar sig och alla mammor behöver egentid. Så tack till min man för att du finns! ♡

Oscar och jag fixade äggfrukost idag och lät pappa sova lite då han inte kände sig 100.





Smothie på mango, hallon, apelsinjuice från två apelsiner, naturell yoghurt, kanel, pumpakärnor och hirs. Supersmarrigt!



Strax är köttfärslimpan klar i ugnen och sedan ska jag sätta mig vid symaskinen. Det ska bli riktigt skönt. Jag ska även föreslå att Diego och jag ska se en film efter vi lagt Oscar vid 19 ikväll. Jag köpte givetvis choklad när jag var ute. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar