Translate

torsdag 1 januari 2015

Gott slut och gott nytt

Får inleda med att önska er ett gott nytt år. :) För vår del här hemma är det verkligen ett gott nytt år, ett spännande fint år med vår lille kille som växer. 

Hoppas ni hade en fin nyårsafton, hur ni än firade in det nya året och sa farväl till det gånga. Kanske med en finare middag, kanske med en brakfest, kanske på jobbet eller med mamma Scans köttbullar i en plastburk i en busskur. Ja vad vet jag, men hursom så förhoppningsvis med någon ni håller väldigt mycket av.

Jag är så tacksam och glad över min fina familj som får mig att le varje dag. Kanske är jag lite extra ödmjuk inför de stunder jag får tillsammans med mina killar just för att det inte var så självklart för bara ett litet tag sedan. Inte alls självklart. Men så finns ju hoppet, hoppet ska man aldrig förlora. Och kärleken.

Vi kunde inte firat in det nya året på ett bättre sätt. Vilket fantastiskt år vi haft. Från andra sidan Atlanten och tillbaka. Ni som har följt bloggen vet att det har innehållit mycket positiva och roliga saker och inte minst stora livshändelser. Det har också bjudit på tuffa prövningar och känslomässigt bananmos. Alltsammans fick vi ju nu också till slut avsluta tillsammans. Tack alla som varit med och ni som stöttat. ♡

Låt nu 2015 bli lika häftigt fast mindre dramatiskt, låt oss växa lite till och fortsätta vår väg framåt. Låt det skänka er glädje och framgång i allt det ni önskar och låt era nära och kära att ta plats. Låt oss alla ta det lite lugnare trots alla måsten och bekymmer. Vi är trots allt inga robotar och livet fortsätter även om vi missar dendär bussen. Det tar bara lite tid tills nästa kommer.

En riktigt fin fortsättning önskar jag er allesammans!





 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar