Translate

torsdag 25 december 2014

Tid för omtanke

Det är en väldigt speciell och fin känsla att få vara med sin familj. Att få forma sin familj och vardag som man önskar med sin partner. Jag älskar min familj gränslöst och att få dela ord, ögonblick och en kram gör min vardag så mycket rikare. I jultider kanske man tänker på det lite mer och jag njuter verkligen. Att få ha min familj hemma och tillsammans är jag så tacksam för. Det är fint att få dela stunder med släkten och sedan åka hem till vårt egna bara vi tre. Det känns lyxigt och ibland overkligt. Som jag saknat den samhörigheten. Människor som glädjer sig åt vår Oscar glädjer mig. Jag blir så varm och glad. Vad ni än gör så ta inte era nära för givet. Det är inte en självklarhet. Inte en frihet för alla. Mest av allt så är det ett privilegium.
Ta hand om era nära och kära där ute! ♡




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar