Translate

lördag 19 juli 2014

v. 27










Godmorgon :)

Idag vaknar vi till v.27 och tvåsiffrigt till BF. 
97 dagar kvar. Så fantastiskt spännande!! Pappa och jag är så oerhört nyfikna på vem du är där inne.



Inatt sov jag fantastiskt gott. Inte vaknat en enda gång förrän 07.28. Och det bästa av allt, jag är ledig hela dagen. Oh vad vi ska njuta denna vackra dag! 

Jag är mest på humör för att vara lite avsides. Komma bort från allt vad trafik heter. Kanske flyta runt på rygg i en sjö, äta en god spenatlasagne. Dricka iskallt citronvatten. Följa med lite vagt i andras konversationer utan att tillägga något. Klappa på magen. 

Skönt vore också om någon annan gjorde dendär lasagnen och tog mig till dendär sjön. Byta om till badkläder skulle jag nog klara själv. Hmm.... Could it be?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar