Translate

onsdag 23 april 2014

Som en prinsessa

Tjohoo nu är min klänning hemma!!

Underbar känsla.

3 dagar kvar.

GALET!!

Imorgon står det provuppsättning på schemat. Vi ska testa tre varianter och smink på salongen. På 
fredag naglar.

Detta är så lyxigt och jag vet inte alls hur jag vill ha det men ska bli så roligt och skönt att bli lite uppfräschad!!

Hemma i Sverige är det ju dyrt med tjänster, och det är det här med med bolivianska mått mätta, men nu känner jag mig faktiskt som en prinsessa!

Jag är uppspelt, lycklig, förväntansfull, pirrig, nervös, kramig och längtar till lördag.

Jag har precis skrivit rent Att-göra-listan och ska nu släcka mina blå. Imorgon blir det tidig frukost!





Klänningen är gjord av Alejandra Barzon, designer här i Sucre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar