Translate

tisdag 4 augusti 2015

Hippienamn

Ni vet dedär namntesten folk gör via Facebook, det finns ju hur många test som helst! Vilket djur man är, vem som behöver en kram, ens personlighet, ens hippienamn mfl. 



Nyfikenheten tog över även för mig och jag blev lite överraskad av resultatet haha. Onyx heter det rehabgym där min grymma sjukgymnast Emma håller till! Coolt! Sen att jag skulle sprida optimism vete fasen haha då jag mest är en negativ surmupp nuförtiden. Men kanske alltså, i en mer andlig mening, så var det meningen att jag skulle byta till detta hippa rehabstället och inte trivdes på förra. Kanske är det verkligen här som ryggen kommer bli bra. Jag hade den känslan första gången jag klev in i Emmas behandlingsrum och nu är det ju bara meningen att det ska bli så!!! ;)


Tips!! Tips!! Frys in citronmellis i isen.
I med färskt ingefära och citron i kannan et voilà!!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar