Translate

tisdag 2 juni 2015

Nu är det nära

Syrran har beräknad förlossning om två dagar. Det spänner och värker alltmer och det märks att det närmar sig. Kanske vill bebis komma ut snart. Det är verkligen spännande! Min syster har verkligen varit stark och jag är glad för hennes skull att hon har haft en komplikationsfri graviditet. 

Snart blir jag moster igen och då blir det bebisgos på nytt. Jag längtar väldigt och är nyfiken samtidigt som det är lite känslosamt laddat åt ett jobbigt håll. Diego missade ju ofrivilligt Oscars födsel och även tiden på BB som jag så hade sett fram emot. Vår första tid i familjebubblan, familjelyckan. Jag minns tillbaka och det är så blandat. Det positiva med den tiden var att jag inte behövde konkurrera med någon om att hålla mitt barn, haha. Bara Oscar och jag 24/7, varje sekund, han och jag. Min älskade pojk.

Jag är så glad för min syster att de nu blir fyra. Jag hoppas allt går väl under förlossningen och att dom får en riktigt fin stund när Nova-Li träffar sitt nya syskon. ♡ Hon kommer helt tveklöst bli en underbar storasyster. ♡





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar