Translate

söndag 24 maj 2015

GUNGA



Oscars första gungtur! ♡
Oscar och jag mötte upp pappa efter skolan häromdagen och på vägen hem stannade vi vid en lekplats. Mysigaste gungturen och Oscar var en nöjd liten kille!

Vi har grejat på vår plätt i helgen och Oscar har smakat gräsmatta och ploppat såpbubblor. Mossa och gräs var en ny konsistens men inte superpoppis. Såpbubblorna var roliga och vi satt länge och roade oss bara med dom. Såpbubblor är verkligen läckra! Lite maskrosor i buskarna har vi dragit också. Inte lika läckra. 

Allergin med svidande kliande ögon och trötthet får gärna vara förbi men jag väljer att ignorera så gott det går. Ögondroppar och nässpray funkar ganska bra och nästan varje eftermiddag sover jag en timma om tillfälle finns. Jag slocknar snabbare än ljuset och det är så skönt att lägga sig i sängen när man verkligen är slut. För övrigt trodde jag att det var en stor fest med marknad och grejer i vårt område i helgen så jag drog ut hela familjen i lördags. När vi kom fram till ett tomt ekande torg så slog det mig. Ja juust det, det är ju näästa helg!! Hejhej amningshjärna men vi gick iallafall en promenad.

Nu tackar jag för denna helg och ska joina min familj som ligger här bredvid och susar. Imorgon väntar en ny måndag på tu man hand för Oscar och mig och vi ska bara ta det lugnt.
Natt på er!







♡ 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar