Translate

torsdag 11 december 2014

Juletid och familjemys





Igår var sista massagetillfället med Oscar. När vi vaknade på morgonen var det helt vitt ute! Vagnen klarade det bra och på många ställen var det bara slask vilket det blev mer av under dagen. I en nerförsbacke var det läskigt där vi inte fick så bra grepp men det gick. 

Diego kom och mötte oss när vi var färdiga så tog vi en promenad på stan. Det står lite försäljare där nu fram till 23 december och säljer korv, strumpor, nötter och kransar. Jag pratade med en dam som sålde granris. Hon pratade danska (tror jag haha!) och var supertrevlig. Vi kanske kommer tillbaka och köper en liten gran av henne. :)

Så himla fint att ha familjen samlad! Fast att vi gör nått ärende nästan varje dag så njuter vi verkligen. Oscar är med och vi får göra små stopp och pauser ibland men det går verkligen så bra. Vi ska också ta några dagar "ledigt" och bara vara över jul för det behövs! 
Denna julen njuter jag!! :)


Oscar och jag på julbak hemma hos min syster :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar