Translate

fredag 22 augusti 2014

Kavat


Dessa små godingar fick nu komma fram igen, 24 år senare. Mina små Kavatskor! Fint när det finns något så välbevarat från längesedan som nu kommer användas på nytt på vårt barn.


Tack mamma för du sparade dom.


                           






Idag har jag valt tapeter till vårt vardagsrum och hall. Jag satt med fyra stora tapetböcker och bläddrade. Puh. Hallen visste jag direkt när jag såg tapeten men vardagsrummet var inte så roligt. 

Diego och jag pratade i förrgår om vad vi gillar och vill ha på ett ungefär, fast vi nog redan vet det. Han har ju sitt lite mer speciella sätt att se på rum och ytor i och med att han är arkitekt, medans jag ser en vrålsnygg galen tapet och tänker inte så mycket på allt annat runtomkring! Vem älskar inte färg liksom?! Fast det kan ju ha sina begränsningar när det kommer till ett helt vardagsrum. Jag hade verkligen behövt hans beslut på vardagsrummet idag men är NÖJD med valen. Jag älskar halltapeten!!

Nu blir det en snabb lunch innan bullkalas med tre andra pratglada brudar och säkerligen en hel del barnprat. :)

Ska även få till ett samtal med min käre man som sitter på intervju på svenska ambassaden i La Paz! We miss you lots and lots och hoppas det går bra idag!!


♡♡♡



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar