Translate

tisdag 6 maj 2014

Soligt









Frukost på nybakt bröd.

UNDERBART


~~*~~


Häromdagen ropade två barn från andra sidan muren. De ville så gärna få tillbaka sina två bollar som låg i det höga gräset på vår tomt. De måste väntat evigheter på att höra någon som de kunde ropa på. Det är ju ingen som bor här nuförtiden. De blev överlyckliga!

Häromkvällen tittade jag på Mulan på VHS på tjock-TV! Nostalgi. Den var på spanska och jag måste säga att lilla draken Moshu inte var lika rolig som på svenska. Jag hade kanske lite höga förväntningar också.. Men åh så road jag var! :)

Det finns en hel del inspelade VHS-filmer här i huset. De flesta är amerikanska filmer på engelska med spanska undertexter. Häromkvällen tittade Diego och jag på Gudfadern 2. Jag har aldrig sett de filmerna tidigare så vi laddade upp för en riktigt filmkväll. Den var lång och hemskt bra!

Vilken ung och bello Robert de Niro.

Min bästa kommentar var denna:
"Men han pratar ju flytande italienska!!"
Ja just det, han är italienare...

Angående bröllopsbilderna så har vi fått fina bilder från olika personer men vi väntar fortfarande på fotografens med spänning! Så inom kort kanske det dyker upp här ;) 

Nu ska vi äta min bästa kladdkaka med jordgubbar och dricka te!
Hejsålänge!



   





   



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar