Translate

måndag 19 maj 2014

Det värmer i hela kroppen

I helgen fick jag en så himla fin och rolig överraskning!

En alldeles egen "FRUHIPPA"!!

Min syster hade planerat alltihop och även fått hit mina fina vänner Elin, Kim och Mirjam! Det gjorde mig så himla glad att se dom!! :)

Min syster hon kan hon, och hon kan mig. Tack och lov! Så inga pinsamheter på stan och massa sånt där jobbigt. Hon lyckades iallafall få mig att tro det först och sedan också att jag skulle till Stockholm! Jag som precis landat efter den hemska hemresan... Puh!

Det blev glass på stationen och sedan ett par bilar som styrde upp mot mammas väns stuga! Lenas stuga. :)

Lena och hennes mans stuga ligger högt upp vid sjön Mjörn med kanonutsikt och de har fått så himla fint! Jag blev så glad att det var just dit vi åkte och hela jag andades ut. :) Lena hade dukat upp uteplatsen så fint och hade på musik. Dörrarna vidöppna och svensk dansbandsmusik. :)

Jag fick presenter, blommor och choklad. Det bjöds på tipspromenad, grill, kubb, maaassa tjejprat och en väldans god kladdkaka som Elin gjort! Med daimchokladgrädde ovanpå! Jisses så god den var.

Tipspromenaden handlade ju givetvis om giftermål och snusk och jag vann inte den.

Helt enkelt världens bästa fruhippa. :)

Stort tack till min fina syster som planerat och stått i! Och Lena och alla andra som gjorde det till en toppenkväll! Kramar på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar