Translate

måndag 14 april 2014

INBJUDNINGARNA

Godmorgon, eller god förmiddag!
Idag är det 15 grader och grått ute.
Igårkväll såg himlen ut som den gör hemma när den är snöfylld (fast här faller ingen snö) och kylan började igen. Så nu är fleecesängkläderna i i sängen igen.

Det är rätt skönt med lite friskare dagar om det bara inte var så ruggigt. Gå med blött hår efter duschen blir så fruktansvärt kallt fast halsduken sitter två varv runt halsen. Att ha ett lager på benen är dömt till misslyckande. Och jag avskyr verkligen lager på lager! Uah.

Just nu passar jag på att göra ingenting. Klockan är halv elva på morgonen och jag kröp ner i varma sängen lite till och skriver här. Det är rätt lyxigt.

Våra fina inbjudningskort är färdiga så jag tänkte att jag lägger upp lite bilder på dom.

MEGASTOLT!!

Vi har gjort de själva på Diegos ritprogram på datorn. Det känns så fint med våra alldeles egna inbjudningar. Det var rätt trixigt att få till en bra färg på utskriften för de färger som syns på skärmen kommer inte ut på pappret. Men det blev hur bra som helst till slut! 

Min man är så fantastiskt duktig, kreativ, tokig och galen. Min kärlek.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar