Translate

torsdag 3 april 2014

DATUMET

För ett litet tag sedan bestämde vi oss för att säga ja till varandra. Den 26 april är datumet då detta kommer ske.
Det närmar sig och nu är det mycket som faller på plats, vilket är skönt!

Jag har aldrig drömt om "bröllopet", haft några särskilda idéer, eller mjaa, har väl mina likes och dislikes men inget planerat så som man kanske tror att varje tjej har, inga fördomar. Så jag vill mest bara få min prins i lugn och ro :) Men familj och nära och kära är ju superexalterade så riktigt så lätt kunde det ju inte bli! ;) Det är verkligen så fint att så många vill hjälpa till.

Eftersom jag inte är katolik så får vi inte gifta oss i en kyrka här så det blir borgerligt. Inget mig emot. Vi tänker att vi kan ha ceremonin utomhus hemma. Hyra bord/stolar, kanske nått tält, blomsterdekorationer och givetvis tårtan. Jag vill så gärna ha tårta. Skåla lite i champagne och lite snittar. Kort och gott. :) Jag gillar denna planen väldigt mycket!

Så det fixar vi med just nu. Diegos mormor vill ge oss ringarna i gåva, såå gulligt av henne! Dock är det lite svårt att få tag i juveleraren. Denne äldre man jobbar lite som han tycker men ska vara väldigt duktig! Om en liten stund ska vi se om han är där. Hoppas det! :)

2 kommentarer:

  1. Grattis Linda att du hittat din prins! Jag önskar er båda det allra bästa i livet och hoppas, att vi trots att du bor där får träffas igen. Ni är så fina, båda två <3

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Paula! Det är klart vi kommer ses, vi kommer till Sverige sen! :)
    Tack så mycket, kramar

    SvaraRadera