Translate

söndag 21 juni 2015

En midsommarhelg

Att fira midsommar i tre dagar har varit väldigt fint. Att samlas, äta, binda kransar barfota i gräset, plocka vilda blommor och spela sällskapsspel har gjort denna helg fylld av fina stunder, mer än jag hade förväntat mig. 

Diego och Oscar har firat svensk midsommar för första gången med bravur och ståtlighet. Oscar har ätit färskpotatis och smetat jordgubbar på sin vita tröja och Diego har ätit sill och potatis med nubbe och spelat kubb. Precis som sig bör med andra ord. Jag är rätt nöjd med mig själv som bundit krans helt själv för första gången på en höft sådär och bakat en supersmarrig tårta. Ambitionsnivån hamnade precis lagom och jag har verkligen njutit med mina fina killar och släkt. Tack!

Hoppas ni också haft en fin helg med nära och kära och svenska jordgubbar ♡




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar