Translate

torsdag 16 april 2015

Grabsen i röda teshörts

Här har vi jäst ut i soffan efter en sen kvällsmiddag. Diego håller på och ska starta en film. Jag fick lyxen att eftermiddagsvila lite medan killarna gick och handlade förut så jag är inte helt utslagen nu. Idag är en av de heldagar som Diego är i skolan och jag är med Oscar. Eftersom nätterna är upphackade så är man inte den piggaste på kvällskvisten men nu känner jag mig lite mer utvilad och framförallt trevlig. ;) 
Här nedan är några härliga bilder från vår pardejt i tisdags med våra vänner Lisa och Jack. Vi har ganska nyss lärt känna varandra och hittills har vi tagit promenader och suttit i solen så nu var det hög tid för en hemmaträff. Kaffet blev inte så mycket varmare denna gång heller men sällskapet var lika trevligt.


Oscar och Jack



Supersmarrigt färskt bröd och brie! Och vilken mysig lägenhet!! Vi åker iväg "en stund" sa jag till Diego och kom hem sex timmar senare. Då gjorde vi bara ett litet ärende innan vi åkte upp till dom. När vi ses har vi nästan alltid lyckats klä killarna i liknande kläder. Denna regniga tisdag var inget undantag. Bägge i mjukisbyxor och röda tshirts. Haha! I deras vardagsrum, som var hur mysigt som helst!, så hade de lagt en tunnare madrass som typ lekpöl. Det var himla praktiskt och skönt för killarna, en kanonidé. 

Nu ska vi se om vi hittar någon bra film, och kolla vad Diego kom med nu..


He's a keeper! Ja, vi är ju gifta.

Trevlig kväll!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar