Translate

fredag 27 mars 2015

Paus


Aktuell status: Ett saftigt päron och en välbehövlig paus.

Idag kommer min mamma och mormor hit och hälsar på. Dom har med sig frallor och fika så det blir en riktig mysfika! Mormor har inte varit hos oss tidigare så det är extra roligt. Precis som vanligt när man ska få främmat så ser man hur ofräscht och utspritt allt är hemma. Särskilt efter en aktiv vecka där inget krut lagts på hemmet. Så det blev till och röja lite!

Diego är i skolan hela dagen idag så han fixade lite igårkväll och jag resten idag. Bara det att Oscar har haft ett väldigt skiftande humör idag på morgonen och lyckats bajsa och spy ner sig själv och saker i omgångar. Yeey!! Så vi har iallafall inte varit sysslolösa men tro det eller ej, vi har rott iland med det jag ville få gjort. Känns väldigt bra! Oscar sover gott i sin säng, blöta saker hänger på tork och inget har brunnit. Jag ger återigen mig själv en klapp på axeln och mikroladdar om för en eftermiddag med besök. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar