Translate

lördag 5 juli 2014

zZZ

Idag har jag jobbat tio timmar och det känns i fötterna eftersom jag går hela tiden på jobbet. Det är ju himla lyxigt då med en skön dusch och lite grapefruktpeeling efteråt!

Kroppen är rätt så skör och det känns viktigt att ta hand om mig och den lilla människan där inne. Det är inte alltid energin eller ens lusten till det finns. När tid finns tycker jag om att prata, fika, sova, ligga raklång eller gå promenader. Men ibland så kommer dendär lusten till att rå om det yttre. Och då känns det också som att jag rår om den lille där inne. Ikväll slog vi på stort med nyrakade ben OCH målade naglar. Något som legat låångt ner på prioriteringslistan! Det känns riktigt fint och fräscht. :)

Imorgon tar min bror konfirmationen så det har sin lilla anledning i det också. Jag ska vara ledig efter två monsterdagar och det känns som ett tillfälle att mysa runt och känna mig lite extra piffig.

Nu ska jag lägga mig och läsa lite i en av de böcker min syster lånat mig om graviditet :) Några är rent informativa och andra är skrivna på ett roligt sätt av privata personer! Får se vad det blir ikväll!

Nattnatt!


Kvällens färg blev Nr 244 från Depend :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar