Translate

måndag 28 juli 2014

Fyra timmar

Jag tog mig till jobbet idag för att hämta mina skor och posta lite brev.
Mamma var så snäll och lånade mig bilen och det var guld värt. Ojojoj vilken skillnad det är att rulla med AC än att gå.
Tajmade in det när de vanligtvis brukar ha lite matrast så där satt de när jag kom. En kollega hade ställt en jättevacker blombukett på bordet från sin trädgård. Stora rosa blommor, hette de malvablommor tro...? Även chefen var uppe på avdelningen och skojade lite schysst med mig om vilket som var värst, foglossningen eller hälsporren. Höhö. Nu är det nog foglossningen. På onsdag har jag läkartid på MVC och får därefter se om jag jobbar klart en månad till.

Nu ligger jag i sängen igen och vilar. Ungefär fyra timmar går bra nu utan vila men sedan bär jag mig inte. Vet inte om detta är deppigt eller inte men finns ju inte så mycket att göra åt det. Kanske sätter på någon film och kanske till och med sover en stund. Hade ju varit riktigt nice och ha en pool i trädgården nu alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar