Translate

lördag 7 juni 2014

Vackert

Solen kom så fint fram igår runt lunchtid och fortsatte att skina idag. Himlen sprack upp snabbare än jag hann blinka och vi har verkligen fått två kanondagar!

Igårkväll grillade vi och åt svenska jordgubbar och melon. En riktig fräsch tallrik blev det! Givetvis skulle jag även få första knottbetten. Fy vad jag avskyr det.

Idag har mamma och jag varit på träskotillverkning strax utanför Mora. De är ju verkligen fina! Jag blev allt sugen på ett par vita med blommor men trampar lite knepigt med hälen så kändes inte värt att lägga så mycket pengar. Väldigt fina iallafall!

Jag hittade istället en så passande present till syrrans man som snart fyller år! Det var kul och skönt att ha det klart.

Lite promenader och valpmys har vi också hunnit med på eftermiddagen. Mamma ska nämligen ha hem en valp om två veckor så vi hälsade på den. Väldans söt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar