Translate

söndag 29 juni 2014

I väntans tider

Hejåhå vad tiden går!
Det har varit ont om prioritering att skriva på bloggen. Jag börjar i och med graviditeten bli lite trött nu. Sömnen har alltid varit viktig för min kropp och nu destomer, så sover gärna direkt när jag lägger mig och länge. Mellan varven av jobb, myndigheter, familj och vänner så är jag gärna stunder utan telefonen.

Detta blandas med en extrem entusiasm som jag får utav att vara gravid! För jag helt enkelt älskar det! Vårt älskade lilla barn. Entusiasmen kan dock inte riktigt få utrymme just nu för bristen på energi och tid tar över. Nu känns det viktigt att bli lite ompysslad och varje detalj är guld värd. SOM jag saknar min fina man!

Iallafall så var fredagen en energipåfyllare. Då träffades vi äntligen på en fika Åsa, Elin och jag! Elin och hennes fästman är också gravida tio veckor före oss. Så roligt! :) De bor dock en liten bit bort, nedanför Falkenberg! Så vi ses inte så ofta som tråkigt är. Hursom så fick jag träffa dessa pinglor på en superfika!

Det blev både färska frallor, kakor, och bullar :) Mycket prat om graviditet givetvis och relationer. En mycket trevlig stund! Tack tjejer ♡


Åsa hemma i hennes finfina lägenhet!


Elin med gosigaste magen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar