Translate

måndag 26 maj 2014

Helgen

I helgen har syrran och hennes familj sovit över här. Fullt hus och lillasyster älskar det!

Min monsterförkylning håller på att släppa och jag sover äntligen bättre på nätterna. Vilken lättnad det är.

Lite korta promenader och härligt häng i trädgården blev det. Syrran, Lillan och jag tog oss en liten mysstund i hängmattan också. Det var ju för himla gosigt!

Till Mors Dag gjorde vi barn middag till mor med blommor och choklad kvällen innan. Himla fin dukning fick syrran till och hennes prinsesskort till mamma var ju bästa slutklämmen!

Mormor hämtade jag på själva dagen. Hon var sig lik! Vi har inte setts sedan jag åkte för snart sju månader sen. Vi tittade på bilder från mitt bröllop och annat från Bolivia. Hon hade med sig tårta och vi åt god mat.

Ett stort hurra till mor, mormor och syster och ett till alla fina mammor där ute!





Systerdotter Nova-Li :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar